piątek, 1 listopada 2013

Gorzej



Ofiaruję Ci siebie. Całą mnie. Od dziś jestem Twoją własnością. Gdybyś miał dostać taki prezent, czy skorzystałbyś? Inwestycja na przyszłość bez jakiegokolwiek zysku. Czy pozwolisz mi wejść do Twojego życia? Możemy się zabawić, ja będę złodziejem, który kradnie serca, a Ty poszkodowanym, który przegra sprawę w nieistniejącym sądzie. Czy skorzystasz z mojej propozycji? Chcesz zysku? Nie wpuszczę Cię do mojego serca. Nie znasz hasła. Sama go nie znam. Dlaczego? Moje serce nie istnieje, a umysł każe mi zniszczyć serca wszystkich wokół. Jestem maszyną, która odbiera uczucia. Nikt nie zna mojego twórcy. O nim się nie mówi. Niewiadomy nieznajomy. Ale nie przejmuj się. Nie żyję wiecznie. Koniec jest bliski. Sprawiedliwość dosięgnie każdego. Póki co ulegnij mi. Zobaczysz, że świat może być gorszy niż Ci się wydaje.




Coma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz