piątek, 1 listopada 2013

Decyzja

piosenka: http://www.youtube.com/watch?v=Ryfwfc_946w

Dlaczego jestem odrzutkiem? Dlaczego kimś osobnym? To ta chwila, gdy nie chcę być człowiekiem. Zabierz mnie stąd (nie ma wyjścia), jakaś droga zawsze jest otwarta (nie zasłużyłeś). Kim muszę być, kim muszę się stać, aby się uwolnić i żyć własnym życiem? Chcę zobaczyć swoją przyszłość (pozwól mi), chcę wiedzieć jak skończę (czy warto żyć), jak zginę (czy warto żyć). Wszystko to samo, ta sama śpiewka. Nie możesz, nie pozwalam, nie interesuje mnie to, po prostu nie. No dalej, powiedz to, wydziedzicz mnie. Daj spokój, niepotrzebnie się męczysz. I tak nie zmienisz zdania. Wszyscy wiedzą kim jesteś i kim powinnaś być. Nie masz marzeń, jesteś zniszczona. Zgniłaś już dawno, to oczywiste, że nie kochasz, nie potrafisz. Więc po co Ci ja? Nie potrafisz dać mi tego, czego oczekuję, czego chcę i potrzebuję. Decyzja jest prosta - Ty albo ja. Nigdy nie będziesz kimś, kim powinnaś. Ja mam jeszcze szansę. Proszę, zauważ ją i daj mi spokój. Ja sobie poradzę, zaufaj mi. Nie ograniczaj mnie (muszę się uwolnić). Kiedyś i tak umrzemy (będziemy żałować). Ostatnia szansa. Napraw to, co jeszcze możesz.


Coma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz